تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

ببینید | دیدار وزرای امور خارجه ایران و لبنان در نیویورک

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در دومین روز حضور خود با همتای لبنانی خود دیدار و گفتگو کرد.

ایران و لبنان

رویداد۲۴ سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران روز یکشنبه به وقت محلی با «عبدالله بوحبیب» وزیر امور خارجه لبنان در محل اقامت خود دیدار و طرفین درباره مسایل دوجانبه‌ای و منطقه‌ای و بین المللی گفتگو کردند.

به گزارش ایرنا، این دیدار در حالی صورت گرفته است که طی روز‌های اخیر شاهد افزایش درگیری‌ها بین حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی بوده‌ایم.

رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دست‌کم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از چهار هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

بسیاری از کشور‌های جهان و نهاد‌های بین‌المللی، انفجار‌های اخیر در لبنان را محکوم و بر لزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه گزارش دادند که حدود ۱۲۰ موشک از خاک لبنان شلیک شده و تیم‌های آتش نشانی مشغول اطفای حریق در مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سیدعباس عراقچی
نظرات شما